niedziela, 29 sierpnia 2021

Nagosc to Wolnosc

cos takiego ostatnio gdzies zaslyszalem badz wyczytalem . I cos w tym jest . Wyobrazilem sobie swiat w ktorym normalnym jest , ze nago wychodze sobie z domu z zalozonymi tylko butami do biegania , przebiegam przez ulice na ktorej znajduje sie pare osob i kieruje sie w strone drozki rowerowej  . I nikt z napotkanych , niektorych ubranych , niektorych rowniez nagich , na moja nagosc zupelnie nie reaguje . Brzmi ja science fiction . Tym niemniej . Latwo mi to sobie wyobrazic gdyz przynajmniej w odniesieniu do mojego najblizszego otoczenia ograniczonego do mojego domu i ogrodu jak rowniez rodziny blizszej i dalszej , znajomych i najblizszego sasiedztwa doslownie w taki sposob moge funkcjonowac . Fantastycznym jest  poczucie tego rodzaju wolnosci polegajacej na tym , ze moge chodzic  nago przy wszystkich ktorych znam , ze niewaznym jest kto stuka do drzwi , kto wejdzie do ogrodu , moge pozostac w stanie jaki mi najbardziej odpowiada  . Czyz to nie wspaniale ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz