wtorek, 22 czerwca 2021

dzisiejszego poznego popoludnia

wbralem sie troche pobiegac , w miejsce ktore od jakiegos tygodnia testuje . Wydaje sie dosyc rzadko uczeszczanym . Dzisiaj , jak tylko wbieglem do lasu zdjalem ubranie i rozpoczalem nagi bieg z telefonem w jednej i spodenkami i koszulka w drugiej rece . Gdy rozpoczalem drugie okrazenie spostrzeglem nadchodzacego z naprzeciwko mezczyzne, ubranego jakby w uniform lesniczego z aparatem
fotograficznym .Przed minieciem sie zwolnilem do kroku i przyslonilem sie spodenkami .Wydawal sie zaskoczony bo nie odpowiedzial na moje przywitanie . Mozliwe , ze byl to ktos z mojej miejscowosci , kto mogl mnie znac przynajmniej z widzenia . Jednak ja osoby nie skojarzylem . W kazdym razie nago mnie nie zobaczyl , co najwyzej , jesli sie odwrocil , zobaczyl moj goly tylek . Coz , nagosc to nie przestepstwo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz