czwartek, 13 lipca 2017

Swej Mamie , jako osobie niezwykle

religijnej i  konserwatywnej nie pokazywalem sie nago . Trudno bylo powiedziec co w ogole mysli  o  naturyzmie ,  moglem  spodziewac sie ze raczej  nie bylaby zachwycona  widzac  mnie  nagiego poruszajacego sie po domu ..Ale  to tylko przypuszczenie bo nigdy na  ten  temat nie rozmawialismy. Tego  dnia , podczas Jej gosciny u nas bylo dosyc goraco  i  przyznam ze   nieco   mi   przeszkadzaly   spodenki   dlatego   gdy  tylko popoludniem  postanowila  sie  na  troche polozyc ja  skrzetnie skorzystalem  z  okazji . Byla  jeszcze  siostra , ktora  z  Zonka przygotowawala  w  kuchni  kawe   i   ciastka. Wiedzialem , ze Mama mnie w koncu zobaczy , ze to tylko kwestia  czasu   ale tym razem gdybym zdazyl to moze i bym cos na  siebie wlozyl . Jednak    weszla   tak  niespodziewanie ,  ze   bez  sensu  bylo robic jakikolwiek ruch .Stalem  wiec  jakby  nigdy  nic  oparty o blat  i bacznie  obserwowalem  Jej  reakcje . Zaskakujaco   nie bylo  zadnej ,  jakby   zupelnie nie zauwazala , ze  jestem  nagi.
Siostra    rowniez   Ja   obserwowala ,   natomiast   Zonka   w pierwszym  momencie  nie zarejestrowala  sytuacji , nawykla do  tego ,  ze  rozne osoby  z naszego  kregu  nas odwiedzaja
z  ktorych   dla  nikogo  nie  jest   tajemnica , ze  chodze nago . Ale  znam   moja   Zonke ,nie  mogla  nie  zareagowac no i  po chwili zareagowala zaskoczona i zazenowana .Jak sie wkrotce
okazalo , zupelnie  niepotrzebnie .Gdy  tylko Mama  na  chwilke wyszla  ,   pierwszy     opatrzylem    zdarzenie   komentarzem zwracajac sie do obu niewiast - no i co ? :) Siostra  sie  smiala a Zonka   ciagle   jeszcze  niedowierzala .Kiedy zapytalem  juz po   fakcie  co o tym mysli , odpowiedziala , ze  takim  wlasnie mnie  urodzila  i ze  to  dla  Niej  bez roznicy czy  jestem  nago czy w ubraniu .Intuicja mi podpowiadala ,ze tak wlasnie bedzie ale   nie   bylem   pewien ,  wolalem   nie   ryzykowac  u  Mamy jakiegos  szoku  czy  oburzenia .No  ale  nic  bardziej  mylnego . Dodala jeszcze ,ze nie wygladam zle wiec nie  mam  sie czego wstydzic . Ciesze sie bo moja Rodzicielka byla jedyna z  najblizszych  mi osob  ktora nie wiedziala o moim nudystycznym  usposobieniu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz